Drodzy Goście,
Choć zdrowie i troska o Wasze bezpieczeństwo od zawsze były naszym priorytetem dokładamy wszelkich starań aby Wasz pobyt był wyjątkowy, a potrzeba odpoczynku była jak najbardziej zaspokojona.
Hotel Emocja podejmuje działania zgodne z wytycznymi i zaleceniami Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Ministerstwa Zdrowia oraz WHO podczas funkcjonowania obiektu, aby zminimalizować potencjalną transmisję Covid-19 i zadbać o komfort i najlepsze samopoczucie wszystkich odwiedzających, gości i członków zespołu w odniesieniu do koronawirusa.
Nasz zespół traktuje zaistniałą sytuację niezwykle poważnie, dlatego wdrożyliśmy najlepsze praktyki w świadczeniu usług.
Zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o wyrozumiałość i współpracę, abyśmy wszyscy pozostali bezpieczni. Poniżej przedstawiamy praktyki wprowadzone w obiekcie w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się Covid-19 zgodne z zaleceniami Głównego Inspektoratu Sanitarnego oraz Ministerstwa Zdrowia, aby uniknęli Państwo zaskoczenia:
- Noszenie maseczek w miejscach publicznych hotelu,
- Dezynfekcja rąk podczas zameldowania,
- Utrzymywanie dystansu 1,5 m,
- Rekomendujemy płatność kartą,
- Śniadania (w formie bufetu 7:00-11:00) i obiadokolacje (16:00-19:00) serwowane są w restauracji z ograniczoną liczbą miejsc,
- Strefa spa (sauny, solarium, sala fitness i gabinet masażu) jest otwarta i udostępniana na wyłączność. Terminy prosimy rezerwować w recepcji.
- Możliwość nabycia maseczki w recepcji,
- Żele do dezynfekcji we wszystkich toaletach publicznych,
- Zachęcamy do telefonicznego lub mailowego kontaktu z recepcją, nie osobistego.
Bardzo dziękujemy za zrozumienie i odpowiedzialne podejście.
Przyjmujemy wszystkich Gości :)
Ponadto informujemy Państwa, że Hotel Emocja:
1. Jest jednym z najmniejszych hoteli trzygwiazdkowych nad polskim morzem - mamy zaledwie 26 pokoi. Nie ma u nas dużych grup turystów czy tłoku na korytarzach,
2. Znajduje się w ustronnej lokalizacji - z dala od centrum Mielna i głównych deptaków kurortu,
3. W części pokoi znajdują się przestronne balkony, a zameldowani Goście mogą cieszyć się słońcem i widokiem na jezioro na przestronnym, prywatnym tarasie widokowym na dachu,
4. Goście doskonale oceniają dotychczasową czystość w naszym hotelu, do której obecnie przykładamy jeszcze większą wagę (średnia ocena za czystość 9,5/10 na blkisko 800 ocen na booking.com),
5. W jednym skrzydle hotelu znajduje się od czterech do sześciu pokoi (bez długich korytarzy), a wejście do każdego skrzydła jest możliwe jedynie przy pomocy karty - klucza),
6. W każdym pokoju znajduje się parawan plażowy, który pozwala zachować bezpieczną przestrzeń podczas plażowania.
Codziennie sprawdzamy oficjalne porady od Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Ministerstwa Zdrowia, a także ze Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W hotelu działa powołany zespół ds. Covid-19, by natychmiast reagować zgodnie z wytycznymi. Ponadto codziennie monitorujemy powzięte działania.
DZIAŁANIA PREWENCYJNE HOTELU EMOCJA
W całym hotelu zorganizowane są punkty dezynfekcji rąk zarówno dla Gości jak i dla personelu.
Zwiększyliśmy częstotliwość wietrzenia obiektu, czyszczenia miejsc publicznych, a także przedmiotów i elementów wysokiego ryzyka, tj. klamki, poręcze, blaty, przyciski wind.
W pokojach dodatkowo dezynfekujemy armaturę łazienkową, prysznic, toaletę. Specjalnie dezynfekowane są również piloty, telefony, przyciski oświetleniowe, długopisy, blaty i stoły, a także uchwyty szafek.
Poprzez zwiększenie zasobów zespołu zapewniamy najlepszą praktykę w zakresie dezynfekcji pokoi i miejsc publicznych.
Każdy pracownik przeszedł wewnętrze szkolenie, a wszyscy menedżerowie znają procedurę w przypadku zgłoszenia przez Gościa objawów związanych z Covid-19.
Zwracamy się z uprzejmą prośbą poinformować hotel przed przyjazdem w wypadku występujących objawów Covid-19, tj. kaszel, duszności, gorączka lub symptomów grypopodobnych.
W przypadku obaw lub pytań, prosimy o kontakt z Kierownikiem Recepcji pod numerem 94 318 09 90 lub 661 023 366, który dołoży wszelkich starań, aby się Państwem zaopiekować i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Z troską o Wasze zdrowie,
Marcin Grześkowiak,
Manager Hotelu Emocja