1. Main
  2. Hotel
  3. Bezpieczny Hotel

Bezpieczny Hotel

arrival date
departure date
Buy voucher

Bezpieczny Hotel

Nasze działania w walce z koronawirusem

Drodzy Goście,

Choć zdrowie i troska o Wasze bezpieczeństwo od zawsze były naszym priorytetem dokładamy wszelkich starań aby Wasz pobyt był wyjątkowy, a potrzeba odpoczynku była jak najbardziej zaspokojona.

Hotel Emocja podejmuje działania zgodne z wytycznymi i zaleceniami Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Ministerstwa Zdrowia oraz WHO podczas funkcjonowania obiektu, aby zminimalizować potencjalną transmisję Covid-19 i zadbać o komfort i  najlepsze samopoczucie wszystkich odwiedzających, gości i członków zespołu w odniesieniu do koronawirusa.

Nasz zespół traktuje zaistniałą sytuację niezwykle poważnie, dlatego wdrożyliśmy najlepsze praktyki w świadczeniu usług.

Zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o wyrozumiałość i współpracę, abyśmy wszyscy pozostali bezpieczni. Poniżej przedstawiamy praktyki wprowadzone w obiekcie w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się Covid-19 zgodne z zaleceniami Głównego Inspektoratu Sanitarnego oraz Ministerstwa Zdrowia, aby uniknęli Państwo zaskoczenia:

  1. Noszenie maseczek w miejscach publicznych hotelu,
  2. Dezynfekcja rąk podczas zameldowania,
  3. Utrzymywanie dystansu 1,5 m,
  4. Rekomendujemy płatność kartą,
  5. Śniadania są serwowane do uprzednio zdezynfekowanego stolika w restauracji,
  6. Stoliki w restauracji są oddalone od siebie o 2 metry, jednocześnie w restauracji przebywać może 19. Gości,
  7. Strefę saun oraz salę fitness udostępniamy tylko na wyłączność, po uprzednim zarezerwowaniu terminu w recepcji. Po każdym z Gości strefa SPA jest dezynfekowana
  8. Możliwość nabycia maseczki w recepcji,
  9. Żele do dezynfekcji we wszystkich toaletach publicznych,
  10. Zachęcamy do telefonicznego lub mailowego kontaktu z recepcją, nie osobistego.

Bardzo dziękujemy za zrozumienie i odpowiedzialne podejście.

Ponadto informujemy Państwa, że Hotel Emocja:

1. Jest jednym z najmniejszych hoteli trzygwiazdkowych nad polskim morzem - mamy zaledwie 26 pokoi. Nie ma u nas dużych grup turystów czy tłoku na korytarzach,

2. Znajduje się w ustronnej lokalizacji - z dala od centrum Mielna i głównych deptaków kurortu,

3. W części pokoi znajdują się przestronne balkony, a zameldowani Goście mogą cieszyć się słońcem i widokiem na jezioro na przestronnym, prywatnym tarasie widokowym na dachu,

4. Goście doskonale oceniają dotychczasową czystość w naszym hotelu, do której obecnie przykładamy jeszcze większą wagę (średnia ocena za czystość 9,5/10 na  blkisko 800 ocen na booking.com),

5. W jednym skrzydle hotelu znajduje się od czterech do sześciu pokoi (bez długich korytarzy), a wejście do każdego skrzydła jest możliwe jedynie przy pomocy karty - klucza),

6. W każdym pokoju znajduje się parawan plażowy, który pozwala zachować bezpieczną przestrzeń podczas plażowania.

Codziennie sprawdzamy oficjalne porady od Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Ministerstwa Zdrowia, a także ze Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W hotelu działa powołany zespół ds. Covid-19, by natychmiast reagować zgodnie z wytycznymi. Ponadto codziennie monitorujemy powzięte działania.

DZIAŁANIA PREWENCYJNE HOTELU EMOCJA

W całym hotelu zorganizowane są punkty dezynfekcji rąk zarówno dla Gości jak i dla personelu.

Zwiększyliśmy częstotliwość wietrzenia obiektu, czyszczenia miejsc publicznych, a także przedmiotów i elementów wysokiego ryzyka, tj. klamki, poręcze, blaty, przyciski wind.

W pokojach dodatkowo dezynfekujemy armaturę łazienkową, prysznic, toaletę. Specjalnie dezynfekowane są również piloty, telefony, przyciski oświetleniowe, długopisy, blaty i stoły, a także uchwyty szafek.

Poprzez zwiększenie zasobów zespołu zapewniamy najlepszą praktykę w zakresie dezynfekcji pokoi i miejsc publicznych.

Każdy pracownik przeszedł wewnętrze szkolenie, a wszyscy menedżerowie znają procedurę w przypadku zgłoszenia przez Gościa objawów związanych z Covid-19.

Zwracamy się z uprzejmą prośbą poinformować hotel przed przyjazdem w wypadku występujących objawów Covid-19, tj. kaszel, duszności, gorączka lub symptomów grypopodobnych.

W przypadku obaw lub pytań, prosimy o kontakt z Kierownikiem Recepcji pod numerem 94 318 09 90 lub 661 023 366, który dołoży wszelkich starań, aby się Państwem zaopiekować i rozwiać wszelkie wątpliwości.

Z troską o Wasze zdrowie,

Marcin Grześkowiak,

Manager Hotelu Emocja

Special offers

Stay packages and discounts

newsletter
This website uses COOKIES.

By browsing it you accept our cookies policy, according to your browser settings. Read more about Privacy Policy.

OK, close