Pies w hotelu

Data
przyjazdu
Data
wyjazdu

Hotel przyjazny zwierzętom

Planujesz spędzić urlop nad morzem, a nie chcesz zostawiać swojego czworonożnego przyjaciela w domu? Zabierz go ze sobą - Hotel Emocja to miejsce przyjazne zwierzętom!

Wasz pupil na pewno doceni to, że może podróżować razem z Wami, a bliskość lasu, wody i piaszczystych plaż spotęguje jego radość.

Planując pobyt ze swoim pupilem pamiętaj:

Podczas rezerwacji pobytu poinformuj nas o przyjeździe ze zwierzakiem - dzięki temu Twój pokój będzie odpowiednio przystosowany do pobytu czworonoga.

Zapoznaj się z naszym regulaminem (poniżej) dotyczącym pobytu zwierząt w hotelu - znajdziesz w nim wszystkie najważniejsze informacje.

Rezerwując noclegi z pupilem masz gwarancję udanego pobytu z ukochanym czworonogiem!

Udogodnienia w recepcji:

Miseczki na wodę i karmę,

woreczki do sprzątania podczas spaceru,

ręczniki do wycierania łap,

kontakt do najbliższego weterynarza.

 

REGULAMIN POBYTU ZWIERZĄT W HOTELU EMOCJA

1. Pobyt zwierząt na terenie hotelu wymaga akceptacji Kierownika Recepcji, która odbywa się na etapie dokonywania rezerwacji pobytu.

2. Podczas dokonywania rezerwacji prosimy o podanie gatunku / rasy i wagi zwierzęcia. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwierząt, których gatunki / rasy są powszechnie uznawane za groźne lub agresywne.

3. Do Hotelu przyjmowane są zwierzęta zdrowe, posiadające książeczki zdrowia (bezwzględnie wymagane jest aktualne szczepienie przeciwko wściekliźnie i odrobaczenie) W przypadku ich braku dostępny jest kontakt do lekarza weterynarii w Koszalinie.

4. Hotel ma prawo odmówić przyjęcia zwierząt chorych lub w trakcie rekonwalescencji.

5. Właściciel zwierzęcia oświadcza że zwierzę jest zdrowe i nie stanowi zagrożenia dla innych osób i zwierząt.

6. Zwierzęta powinny przebywać w pokojach. Poza pokojami – w miejscach ogólnodostępnych zwierzęta muszą być wyprowadzane na smyczy i być pod opieką właściciela. W szczególnych przypadkach hotel zastrzega sobie prawo wprowadzenia nakazu założenia kagańca

7. Właściciele zobowiązani są posiadać własne posłanie dla zwierzęcia.

8. Na czas pobytu Właściciel zwierzęcia może wypożyczyć w recepcji miskę, ręcznik/kocyk. Akcesoria stanowią własność hotelu i przeznaczone są wyłącznie do użytku przez zwierzę w pokoju hotelowym.

9. Niedopuszczalne jest wykorzystywanie hotelowych ręczników i bielizny pościelowej dla potrzeb zwierząt, przebywanie zwierząt na łóżku i sofach oraz załatwianie potrzeb fizjologicznych w pokoju.

10. Jeżeli pościel, materac, wykładzina lub inne elementy wyposażenia pokoju, w którym przebywa zwierzę, będą  przez nie zabrudzone (sierść, błoto) lub uszkodzone, właściciel jest zobowiązany do pokrycia kosztów wyrządzonych szkód w cenie określonej przez Dyrekcję Hotelu.

11. Właściciel zwierzęcia ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia mienia hotelowego i prywatnego innych gości z winy zwierzęcia.

12. W przypadku pozostawienia zwierzęcia samego w pokoju, prosimy o pozostawienie zawieszki na klamce, po zewnętrznej stronie drzwi.

13. Ze względów bezpieczeństwa, sprzątanie pokoi, w których przebywają zwierzęta, odbywa się wyłącznie w obecności właściciela lub podczas nieobecności zwierzęcia w pokoju. W celu ustalenia dogodnej godziny prosimy o kontakt z obsługą.

14. W przypadku stwierdzenia, że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innych gości, niszczy mienie hotelu, bądź może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie lub innych gości, Dyrekcja Hotelu bezzwłocznie podejmie kontakt z właścicielem w celu rozwiązania problemu. Gdy kontakt będzie niemożliwy, hotel zastrzega sobie prawo wejścia personelu do pokoju gościa, również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i odstawienia zwierzęcia do najbliższego schroniska dla zwierząt. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych działań pokrywa właściciel zwierzęcia.

15. Właściciele zwierzęcia są odpowiedzialni za zastosowanie się do regulaminu hotelowego dotyczącego zachowania ciszy nocnej w hotelu i niezakłócania spokoju innym gościom.

16. Obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt do strefy SPA oraz Sali zabaw dla dzieci.

17. Restauracja Amber jest otwarta dla czworonogów. Obsługa przygotowała dla właścicieli i ich zwierząt specjalnie wydzielone stoliki w ustronnych miejscach restauracji. Można także korzystać z usługi Room Service.

18. Właściciel jest zobowiązany każdorazowo sprzątać odchody pozostawione przez swoje zwierzę. W recepcji są dostępne woreczki na odchody.

19. Właściciel oświadcza, że zapoznał się z regulaminem pobytu zwierząt w Hotelu Emocja i akceptuje jego zapisy. 

Cena pobytu psa w hotelu wynosi 50 zł / doba.

Oferty specjalne

Pakiety pobytowe i promocje

Newsletter
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij