Planując pobyt ze swoim pupilem pamiętaj:
Podczas rezerwacji pobytu poinformuj nas o przyjeździe ze zwierzakiem - dzięki temu Twój pokój będzie odpowiednio przystosowany do pobytu czworonoga.
Zapoznaj się z naszym regulaminem (poniżej) dotyczącym pobytu zwierząt w hotelu - znajdziesz w nim wszystkie najważniejsze informacje.
Rezerwując noclegi z pupilem masz gwarancję udanego pobytu z ukochanym czworonogiem!
Udogodnienia w recepcji:
Miseczki na wodę i karmę,
woreczki do sprzątania podczas spaceru,
ręczniki do wycierania łap,
kontakt do najbliższego weterynarza.
REGULAMIN POBYTU ZWIERZĄT W HOTELU EMOCJA
2. Podczas dokonywania rezerwacji prosimy o podanie gatunku / rasy i wagi zwierzęcia. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwierząt, których gatunki / rasy są powszechnie uznawane za groźne lub agresywne.
3. Do Hotelu przyjmowane są zwierzęta zdrowe, posiadające książeczki zdrowia (bezwzględnie wymagane jest aktualne szczepienie przeciwko wściekliźnie i odrobaczenie) W przypadku ich braku dostępny jest kontakt do lekarza weterynarii w Koszalinie.
4. Hotel ma prawo odmówić przyjęcia zwierząt chorych lub w trakcie rekonwalescencji.
5. Właściciel zwierzęcia oświadcza że zwierzę jest zdrowe i nie stanowi zagrożenia dla innych osób i zwierząt.
6. Zwierzęta powinny przebywać w pokojach. Poza pokojami – w miejscach ogólnodostępnych zwierzęta muszą być wyprowadzane na smyczy i być pod opieką właściciela. W szczególnych przypadkach hotel zastrzega sobie prawo wprowadzenia nakazu założenia kagańca
7. Właściciele zobowiązani są posiadać własne posłanie dla zwierzęcia.
8. Na czas pobytu Właściciel zwierzęcia może wypożyczyć w recepcji miskę, ręcznik/kocyk. Akcesoria stanowią własność hotelu i przeznaczone są wyłącznie do użytku przez zwierzę w pokoju hotelowym.
9. Niedopuszczalne jest wykorzystywanie hotelowych ręczników i bielizny pościelowej dla potrzeb zwierząt, przebywanie zwierząt na łóżku i sofach oraz załatwianie potrzeb fizjologicznych w pokoju.
10. Jeżeli pościel, materac, wykładzina lub inne elementy wyposażenia pokoju, w którym przebywa zwierzę, będą przez nie zabrudzone (sierść, błoto) lub uszkodzone, właściciel jest zobowiązany do pokrycia kosztów wyrządzonych szkód w cenie określonej przez Dyrekcję Hotelu.
11. Właściciel zwierzęcia ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia mienia hotelowego i prywatnego innych gości z winy zwierzęcia.
12. W przypadku pozostawienia zwierzęcia samego w pokoju, prosimy o pozostawienie zawieszki na klamce, po zewnętrznej stronie drzwi.
13. Ze względów bezpieczeństwa, sprzątanie pokoi, w których przebywają zwierzęta, odbywa się wyłącznie w obecności właściciela lub podczas nieobecności zwierzęcia w pokoju. W celu ustalenia dogodnej godziny prosimy o kontakt z obsługą.
14. W przypadku stwierdzenia, że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innych gości, niszczy mienie hotelu, bądź może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie lub innych gości, Dyrekcja Hotelu bezzwłocznie podejmie kontakt z właścicielem w celu rozwiązania problemu. Gdy kontakt będzie niemożliwy, hotel zastrzega sobie prawo wejścia personelu do pokoju gościa, również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i odstawienia zwierzęcia do najbliższego schroniska dla zwierząt. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych działań pokrywa właściciel zwierzęcia.
15. Właściciele zwierzęcia są odpowiedzialni za zastosowanie się do regulaminu hotelowego dotyczącego zachowania ciszy nocnej w hotelu i niezakłócania spokoju innym gościom.
16. Obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt do strefy SPA oraz restauracji.
17. Właściciel jest zobowiązany każdorazowo sprzątać odchody pozostawione przez swoje zwierzę. W recepcji są dostępne woreczki na odchody.
18. Właściciel oświadcza, że zapoznał się z regulaminem pobytu zwierząt w Hotelu Emocja i akceptuje jego zapisy.