1. Strona główna
  2. Hotel
  3. Bezpieczny Hotel

Bezpieczny Hotel

Data
przyjazdu
Data
wyjazdu
Kup voucher

Bezpieczny Hotel

Nasze działania w walce z koronawirusem

Drodzy Goście,

Choć zdrowie i troska o Wasze bezpieczeństwo od zawsze były naszym priorytetem dokładamy wszelkich starań aby Wasz pobyt był wyjątkowy, a potrzeba odpoczynku była jak najbardziej zaspokojona.

Hotel Emocja podejmuje działania zgodne z wytycznymi i zaleceniami Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Ministerstwa Zdrowia oraz WHO podczas funkcjonowania obiektu, aby zminimalizować potencjalną transmisję Covid-19 i zadbać o komfort i  najlepsze samopoczucie wszystkich odwiedzających, gości i członków zespołu w odniesieniu do koronawirusa.

Nasz zespół traktuje zaistniałą sytuację niezwykle poważnie, dlatego wdrożyliśmy najlepsze praktyki w świadczeniu usług.

Zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o wyrozumiałość i współpracę, abyśmy wszyscy pozostali bezpieczni. Poniżej przedstawiamy praktyki wprowadzone w obiekcie w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się Covid-19 zgodne z zaleceniami Głównego Inspektoratu Sanitarnego oraz Ministerstwa Zdrowia, aby uniknęli Państwo zaskoczenia:

  1. Noszenie maseczek w miejscach publicznych hotelu,
  2. Dezynfekcja rąk podczas zameldowania,
  3. Utrzymywanie dystansu 1,5 m,
  4. Rekomendujemy płatność kartą,
  5. Śniadania są serwowane do uprzednio zdezynfekowanego stolika w restauracji,
  6. Stoliki w restauracji są oddalone od siebie o 2 metry, jednocześnie w restauracji przebywać może 19. Gości,
  7. Strefę saun oraz salę fitness udostępniamy tylko na wyłączność, po uprzednim zarezerwowaniu terminu w recepcji. Po każdym z Gości strefa SPA jest dezynfekowana
  8. Możliwość nabycia maseczki w recepcji,
  9. Żele do dezynfekcji we wszystkich toaletach publicznych,
  10. Zachęcamy do telefonicznego lub mailowego kontaktu z recepcją, nie osobistego.

Bardzo dziękujemy za zrozumienie i odpowiedzialne podejście.

Ponadto informujemy Państwa, że Hotel Emocja:

1. Jest jednym z najmniejszych hoteli trzygwiazdkowych nad polskim morzem - mamy zaledwie 26 pokoi. Nie ma u nas dużych grup turystów czy tłoku na korytarzach,

2. Znajduje się w ustronnej lokalizacji - z dala od centrum Mielna i głównych deptaków kurortu,

3. W części pokoi znajdują się przestronne balkony, a zameldowani Goście mogą cieszyć się słońcem i widokiem na jezioro na przestronnym, prywatnym tarasie widokowym na dachu,

4. Goście doskonale oceniają dotychczasową czystość w naszym hotelu, do której obecnie przykładamy jeszcze większą wagę (średnia ocena za czystość 9,5/10 na  blkisko 800 ocen na booking.com),

5. W jednym skrzydle hotelu znajduje się od czterech do sześciu pokoi (bez długich korytarzy), a wejście do każdego skrzydła jest możliwe jedynie przy pomocy karty - klucza),

6. W każdym pokoju znajduje się parawan plażowy, który pozwala zachować bezpieczną przestrzeń podczas plażowania.

Codziennie sprawdzamy oficjalne porady od Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Ministerstwa Zdrowia, a także ze Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W hotelu działa powołany zespół ds. Covid-19, by natychmiast reagować zgodnie z wytycznymi. Ponadto codziennie monitorujemy powzięte działania.

DZIAŁANIA PREWENCYJNE HOTELU EMOCJA

W całym hotelu zorganizowane są punkty dezynfekcji rąk zarówno dla Gości jak i dla personelu.

Zwiększyliśmy częstotliwość wietrzenia obiektu, czyszczenia miejsc publicznych, a także przedmiotów i elementów wysokiego ryzyka, tj. klamki, poręcze, blaty, przyciski wind.

W pokojach dodatkowo dezynfekujemy armaturę łazienkową, prysznic, toaletę. Specjalnie dezynfekowane są również piloty, telefony, przyciski oświetleniowe, długopisy, blaty i stoły, a także uchwyty szafek.

Poprzez zwiększenie zasobów zespołu zapewniamy najlepszą praktykę w zakresie dezynfekcji pokoi i miejsc publicznych.

Każdy pracownik przeszedł wewnętrze szkolenie, a wszyscy menedżerowie znają procedurę w przypadku zgłoszenia przez Gościa objawów związanych z Covid-19.

Zwracamy się z uprzejmą prośbą poinformować hotel przed przyjazdem w wypadku występujących objawów Covid-19, tj. kaszel, duszności, gorączka lub symptomów grypopodobnych.

W przypadku obaw lub pytań, prosimy o kontakt z Kierownikiem Recepcji pod numerem 94 318 09 90 lub 661 023 366, który dołoży wszelkich starań, aby się Państwem zaopiekować i rozwiać wszelkie wątpliwości.

Z troską o Wasze zdrowie,

Marcin Grześkowiak,

Manager Hotelu Emocja

Oferty specjalne

Pakiety pobytowe i promocje

Newsletter
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij